Admin på omcertifiering..! (Off-Topic Ämnen)

av Admin @, Tyresö, Stockholm, fredag, oktober 07, 2016, 07:19 (500 dagar sedan)

He..he..har nyligen omcertifierat mig för kyla, alltid bra att ha i bakfickan om nu Emtech skulle förstöra vårat arbetsschema när det tar över pendelunderhållet!

Då kan man istället ta jobb hos någon kylfirma ( Har fått erbjudande redan om det), hoppas dock att de förstår att ändrar de i nattschemat så kommer inte trafiken att fungera!
Jag hoppas de lyssnar på förslagen från personalen på saker som kan förbättras och som både gynnar dom och oss som jobbar på golvet! För det finns alltid något att förbättra, och nu har de minst 10 år att jobba på!

Intressant ska det bli nu när övertagandet närmar sig (12 december), vi har redan fått papper att skriva på ifall vi inte vill följa med över!

Admin på omcertifiering..!

av radioloket, fredag, oktober 07, 2016, 14:31 (500 dagar sedan) @ Admin

Kenneth fd radioloksoperatör cst numera Långshyttan blev tydligen bortsopad från postvagnen inte första gången försöker med nya konton alla blir tillfälligt låsta tror dom kan se ip nr.
De har retat upp sig på att jag åkte utan biljett dels med privatresekortet som arbetsresa
efter 2001 lät tågpersonalen mig följa med utan biljett.
Trodde detta forum gick i graven här kunde man se nakna flickor iförda högklackat som stod i spåren inte så seriöst med porrbilder i ett tågforum och obehörigt spårbeträdelse.
Blir 56 på lördag firas med el avbrott 8-16
äger webbradion Sverigekanalen ett nytt program är tågradion läser om järnvägar i nutid samt historiskt och berättar minnen.
Vi brukade jobba söndagarna vi delade på ett ank från Hallsberg norra delen kom låsta vagnar.
Jag frågade alltid om du behövde koppel.
Under den långa väntetiden norra bantorget fick man släcka och tända slutsignaler låsa upp alla dörrar och skylta rätt.
Och ISS trafficare sade upp alla avtal 2011 med SJ jag försvann redan 2006
Hittar inte dig på fb längre
info@sverige.nu

www.sverigekanalen.com

önska gärna musik har det mesta

Tunein appen sök på sverigekanalen och direkt

Admin på omcertifiering..!

av Admin @, Tyresö, Stockholm, fredag, oktober 07, 2016, 23:53 (500 dagar sedan) @ radioloket

Kenneth fd radioloksoperatör cst numera Långshyttan blev tydligen bortsopad från postvagnen inte första gången försöker med nya konton alla blir tillfälligt låsta tror dom kan se ip nr.
De har retat upp sig på att jag åkte utan biljett dels med privatresekortet som arbetsresa
efter 2001 lät tågpersonalen mig följa med utan biljett.
Trodde detta forum gick i graven här kunde man se nakna flickor iförda högklackat som stod i spåren inte så seriöst med porrbilder i ett tågforum och obehörigt spårbeträdelse.

Nja..! Inte i graven, men det var ett uppehåll ett tag, men nu fortsätter vi igen!

Blir 56 på lördag firas med el avbrott 8-16

Får gratulera...! Själv är en annan "bara" 54.. :-)

äger webbradion Sverigekanalen ett nytt program är tågradion läser om järnvägar i nutid samt historiskt och berättar minnen.
Vi brukade jobba söndagarna vi delade på ett ank från Hallsberg norra delen kom låsta vagnar.
Jag frågade alltid om du behövde koppel.
Under den långa väntetiden norra bantorget fick man släcka och tända slutsignaler låsa upp alla dörrar och skylta rätt.

Jo...Jag minns! Man började som bromsprovare innan jag gick över till reparatörssidan, det va Eino och Nalle som frågade mig (Gammelgubbarna på repen.), Eino lever forfarande och bor på samma adress som då.
Han är runt 93 år och går att hitta på eniro..

Och ISS trafficare sade upp alla avtal 2011 med SJ jag försvann redan 2006

Jag drog ju från Cst redan 2001, ett par månader efter att ISS tog över. Minns att dåvarande bossen kom på min sista arbetsdag där och försökte övertala mig att stanna...Försent sa jag, skulle ni tänkt på tidigare!

Hittar inte dig på fb längre
info@sverige.nu

Nej! Och det bara för att jag har bara släktingar/familjen och gamla kamrater från skoltiden som kan se mig...Inga andra!

www.sverigekanalen.com

önska gärna musik har det mesta

Tunein appen sök på sverigekanalen och direkt

Horst Wessel...? :-D :-D :-D :-D

RSS-feed av trådar