Sossarna höjer pensionsåldern... (Off-Topic Ämnen)

av Admin @, Tyresö, Stockholm, onsdag, oktober 25, 2017, 02:40 (118 dagar sedan)

Ha..Ha..Ha.. Det va precis det jag sa när de la som valfläsk att man skulle ta bort pensionsskatten 2020, nu kommer mycket riktigt baksmällan.... Du ska tvingas jobba längre!
Är bara förvånad över att de inte vågar höja åldern mer, men det kommer efter valet....Annars så skulle de förlora för många väljare.

Och enlig SKL är en av de bidragande orsakerna det stora antalet flyktingar b.l.a. som kommit hit och som troligen inte kommer bidra i arbete utan få garantipension.

Samtidigt så har man skickat ut människor som är en tillgång i samhället, va fan finns logiken i det...?

Näe..! Sossarna är det mest självdestruktiva parti jag nånsin sett, hur många vallöften har de genomfört som de gick till val på..? Inte många...

Så varför inte ge SD chansen att visa vad de går för, de andra partierna vet vi redan hur de sköter sig, eller rättare sagt hur illa de sköter sig!
Om nu SD skulle missköta sig på samma sätt så finns det vägar att gå för att få bort dom.
Men eftersom de är ett oprövat kort så anser jag att de ska få chansen, men hur många är villiga att ge dom den..? De kan ju lyckas bättre än de andra (Gud förlåte om det sker...Eller?).

Ge SD egen majoritet i nästa val, då lär barn som den här tjejen som det stod om nyligen i media som måste ha en andningapparat för att överleva...Men som fick sin hjälp indragen, samtidigt som man lägger ned miljarder på migrationen.

Är det logiskt..? Är det vettigt..? Så mycket empati finn hos vår regering!
Som om det inte vore nog så har Liberalernas Björklund klart aviserat att invandrare ska i skolerna få de bästa lärarna...Eeeehhh...? Hörde jag rätt ?

De svenska skolungdomarna ska alltså sättas i andra hand, för det är vad han med det uttalandet säger...FY FAN! Säger jag bara.

Expressen om pensionsåldern...

RSS-feed av trådar