Härligt...! (Off-Topic Ämnen)

av Admin @, Tyresö, Stockholm, tisdag, december 20, 2016, 07:06 (432 dagar sedan)

...Ledigt till juldagen och ladda batterierna till nästa arbetsperiod, den börjar på juldagskvällen!
Idag tisdag nu när jag precis gått av sista natten så blir det en softardag, i morgon förmiddag så blir det ner till OK:s "gör det självhall" och byta ut ena blinkerlampan samt ena handbromsvajern!
Därefter ska jag byta ut min dieselvärmare mot en bättre begagnad, jag vill se om V.A.G hade rätt i att det skulle vara något fel på min jag har!
Jag tror de har kopplat fel när de skulle bygga om min tillsatsvärmare till parkeringsvärmare, de sa att de inte får den att starta på tiduret!

Trycker man på knappen som sitter på tiduret för brännare så startar den direkt även om bilen är avstängd, däremot startar aldrig fläkten ...Vilket den ska!
På tidurets inställningr startar den inte, så jag tror att de kopplat fel eller tiduret är trasigt!
Genom att byta ut värmarpaketet så vet jag, dessutom så måste jag ändå ta isär fronten då min spolarvätskebehållare har pajat efter att de har varit där (Spolarbehållaren sitter precis bakom värmaren och var hel när jag lämnade in den).
När jag kör brännaren manuellt så startar den alltid!

Visar det sig att de har orsakat skadan så ska de få betala tillbaka, för de har bytt en kabel från värmaren ...Det har de berättat, och troligen då också sabbat behållaren!

Vi får se på onsdag efter att jag tagit bort fronten!

Hela tråden:

RSS-feed av trådar