Vart är Sverige på väg..? (Off-Topic Ämnen)

av Admin @, Tyresö, Stockholm, fredag, oktober 20, 2017, 21:24 (122 dagar sedan)
edited by Admin, lördag, oktober 21, 2017, 03:20

Sossarna har tappat greppet totalt över landet, media smutskastar varandra med sexanklagelser...SKL säger att kommuner och landsting måste höja skatterna då befolkningökningen mest p.g.a. att man tvingats ta emot så många flyktingar.

Jag är inte emot flyktingar, men det finns en gräns för hur många vi kan ta emot. Men säger du något om det så är du plötsligt rasist..Nazist och jag vet gud inte allt.

Kriminella med utländsk bakgrund skall utvisas på livstid, de som fått avslag på sin asylansökan skall omedelbart tas i förvar tills utvisningen är genomförd.
Säpo har meddelat att minst 500 personer som är starkt misstänkta vilande terrorceller befinner sig i Sverige...De ska jagas och föras ut!

Och nu har det hänt som jag sa till mina kollegor, nästa krig Sverige kommer vara med om är inte mot ett annat land, utan ett inbördeskrig...Vi är snart där, Moderaterna vill nu ta hjälp av militären i kriget mot de kriminella gängen.

Sossarna delar gladeligen ut 19 miljarder till migrationen, samtidigt som vi har fattigpensionärer och handikappade som inte får någon assistanshjälp eller dylikt, det är Socialdemokratisk politik...FY FAN säger jag!!

I förra valet röstade jag på sossarna, aldrig mer säger jag..ALDRIG!!
Centerns Lööf har ju klart och tydligt deklarerat att hon aldrig kan tänka sig samarbeta med SD utan istället bli Lövens knähund (Hon samarbetar hellre med sossar än ett högerparti enligt hennes egen utsago).

Löven säger sig vilja samarbeta över gränserna, vad är det för ett samarbete när man inte innefattar samtliga riksdagspartier..? SD ställer man hela tiden utanför och ibland även vänstern...Varför då..? Är det demokrati..?

Speciellt i frågor som rör migrationen så vågar inte Löven ta strid med SD, och det står att läsa i att han hade blivit utmanövrerad av Åkesson.

Löven sa nyligen i media att han bara var en simpel svetsare men ändå kunde läsa, faktafel...Han genomförde aldrig svetsarutbildningen tillräckligt långt för att få kalla sig svetsare. Det har framkommit tidigare...Men han är faktaresistant!

I sitt valmanifest 2014 så lovade han kraftiga förbättringar inom polisen och vården, vad blev det av med dom...? Ingenting! Det har tvärtom blivit sämre välfärd!

Och vad det gäller det här med flyktingar, det sas inte ett ord om att ta emot så många som man nu gjort....Det va inte den politik de nu driver som de gick till val på.
Finns bara i dagsläget ett parti som skulle klara av att återställ landet igen, och det heter SD.

Nä...! Nu ska jag sätta mig i myssoffan och ta fram popcornskålen och njuta av lite mera skandaler i bananrepubliken Sverige... :-D :-D ;-w ;-w ;-5 ;-5

Hela tråden:

RSS-feed av trådar